Waarom moet ik mij identificeren?

Als u uw kredietoverzicht bij ons opvraagt, willen we zeker weten dat u het bent. Daarom vragen we u om u te identificeren. Zo weten we ook zeker dat de gegevens bij de juiste persoon terechtkomen. We doen dit met iDIN. Dat is een dienst van banken waarmee u uzelf direct bij andere organisaties kunt identificeren met de veilige en vertrouwde inlogmiddelen van uw bank.

Waarom geen BSN of DigiD?
We mogen geen DigiD of burgerservicenummer (BSN) gebruiken om u te identificeren. Daarom werken we met iDIN.

Kunt u zich niet via iDIN identificeren?
Vul dan het aanvraagformulier in en stuur dit met een kopie van uw identiteitsbewijs naar ons op. Maak uw burgerservicenummer en pasfoto onzichtbaar, want die hebben wij niet nodig. Ons adres staat op het formulier. Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen en verwerkt, sturen wij het kredietoverzicht per post naar u op.