
Denkt u dat er iets niet klopt aan uw kredietregistratie? Neem dan contact op met de kredietaanbieder die daar verantwoordelijk voor is. Deze gaat dan na of de kredietregistratie klopt en kan de registratie eventueel aanpassen of verwijderen.
Dit is afhankelijk van uw kredietaanbieder. Als de wijziging door uw kredietaanbieder wordt goedgekeurd, verwerkt deze de wijziging vaak binnen 1 werkdag.
Zijn uw gegevens nog niet aangepast? Dan heeft uw kredietaanbieder dit ook nog niet aangepast in ons systeem. Benieuwd hoe lang het nog duurt? Neem dan contact op met uw kredietaanbieder. De contactgegevens staan bij de registratie in uw kredietoverzicht.
Kloppen uw (adres)gegevens niet? Kijk dan eerst of dit de gegevens zijn in een lopende of beëindigde overeenkomst. Alleen als de gegevens niet kloppen op een lopende overeenkomst, moeten deze aangepast worden.
Helaas kunnen wij de gegevens niet voor u aanpassen. Neem contact op met uw kredietaanbieder om erachter te komen waarom de (adres)gegevens niet kloppen. Deze kan de gegevens wel voor u aanpassen. De contactgegevens van de kredietaanbieder staan bij de registratie in uw kredietoverzicht.